ماژول کوره القایی ZVS پرقدرت 1KW

مشاهده جدول مشخصات

تماس بگیرید

ناموجود

توضیحات تکمیلی

ولتاژ

12v-48v

جریان

روی ولتاژ 48 ولت 20A آمپر

توان

900-1000w وات

معرفی

کوره های القایی در مقایسه با کوره های سوخت فسیلی دارای مزایای فراوانی از جمله دقت بیشتر ، تمیزی و تلفات گرمایی کمتر و … است . همچنین در کوره هایی که در آنها از روشهای دیگر ، غیر القاء استفاده می شود ، اندازه کوره بسیار بزرگ بوده و در زمان راه اندازی و خاموش کردن آنها طولانی است . عبور جریان از یک سیم پیچ و استفاده از میدان مغناطیسی برای ایجاد جریان در هسته سیم پیچ ، اساس کار کوره های القایی را تشکیل می دهد . در این کوره ها از حرارت ایجاد شده توسط تلفات فوکو و هیسترزیس برای ذوب فلزات یا هرگونه عملیات حرارتی استفاده می شود.

نخستین کوره القایی که مورد بهره برداری قرار گرفت از شبکه اصلی قدرت تغذیه میشد و هیچگونه تبدیل فرکانسی صورت نمی گرفت . با توجه به اینکه افزایش فرکانس تغذیه کوره موجب کاهش ابعاد آن و بالا رفتن توان (تلفات) می شود ، برای رسیدن به این هدف ، در ابتدا منابع تغذیه موتور ژنراتوری مورد استفاده واقع گردید . هر چند با این منابع می توان فرکانس را تا حدودی بالا برد ، ولی محدودیت فرکانس و عدم قابلیت تغییر آن و در نهایت عدم تطبیق سیستم تغذیه با کوره ، دو عیب اساسی این سیستم ها به شمار میرفت. با توجه به این معایب ورود عناصر نیمه هادی به حیطه صنعت موجب گردید منابع تغذیه استاتیک جایگزین منابع قبلی شوند.

Specification

This section of induction heating using low-voltage DC power supply 12-48V Maximum current 20A, maximum power 1000W.
Tested 53V power supply when working properly.
Because of its moderate power, can be used for small parts DIY players do hardening, annealing and other heat treatment, Also can be used with a graphite crucible melting gold, silver, copper, aluminum and other metals, uniform heating fast, very convenient.
24V input with no load current of 3A , 48V input with no load current of 6A
The higher the voltage, the greater the heating current when the same thing, the effect is better, But at the same time heat is also large, so to eradicate the actual situation to select the input voltage, the general use of the words 24V or 36V power supply is enough

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
ماژول کوره القایی ZVS پرقدرت 1KW
  • تصاویر
  • جدول مشخصات
  • نظرات کاربران